Moderní způsoby, jak si udržet své klienty

Získat nového klienta není tak složité jako si udržet toho stávajícího. Přesto existují účinné postupy, se kterými se vám to podaří. Jak si udržet své obchodní partnery a budovat dlouhodobé pozitivní vztahy?

Reklamní předměty potěší svou přidanou hodnotou

Pokud jste byli s klientem spokojeni a rádi byste mu předali informaci o tom, že si jeho náklonnosti vážíte, reklamní předměty jsou skvělou formou vyjádření. Reklamní textil přináší vašemu zákazníkovi přidanou hodnotu – ručník, triko, reflexní vestu, nebo třeba sportovní multifunkční šátek s vaším logem může používat při svých volnočasových aktivitách. Také reklamní elektronika je výborný tip, jak oslovit. Powerbanku nebo reproduktor přeci rádi využíváme všichni. Získejte si cestu k srdci vašeho zákazníka.

Usnadněte mu vyhledávání s vlastní aplikací

Zvláště pokud máte e-shop, ubytovací zařízení, nebo třeba restauraci, si můžete vyvinout vlastní aplikaci. Vyhledávání bude snadnější a váš klient se ke svým vyhledávaným pojmům dostane mnohem rychleji. Vlastní aplikace představuje konkurenční výhodu. Je totiž propojena s platební bránou, GPS, sociálními sítěmi, ale i s mnoha dalšími možnostmi. Váš klient tak má vše na jednom místě.

Zasílejte krátké notifikace

Nyní si již zákazník nepřeje být ten, kdo sleduje reklamní akce. Přeje si, aby se mu reklamní akce zobrazovaly, a abyste mu relevantní informace nabízeli přímo vy. Díky zasílání notifikací se vám podaří oslovit své klienty s krátkou reklamní nabídkou, kterou mohou ihned využít. Notifikace se zobrazují přímo na mobilním přístroji klienta, kdykoliv je online. Když si vychytáte četnost těchto sdělení, jedná se o přínosný nástroj.

Pravidelně se svých klientů ptejte, zda byli s vašimi službami spokojeni, a odměňujte je slevovými kupony na další nákup. Požádejte je o vyplnění uživatelské recenze, čímž přilákáte další zákazníky.

Publikováno: 31. 03. 2022

Kategorie: Peníze a byznys